BG / EN | Начало | Карта на сайта | RSS Петък, 23.05.2025
 
       
























































































Министерство на културата обявява конкурс за заемане на длъжността „Директор на дирекция“ в дирекция „Правнонормативна дейност и публични предприятия“

обратно

(26.02 - 11.03 2025)

МИНИСТЕРСТВО НА КУЛТУРАТА

 

            На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за заемане на длъжността

„Директор на дирекция“

 

в дирекция „Правнонормативна дейност и публични предприятия“

 

1.    Кратко описание на длъжността: Длъжността „директор на дирекция“ е длъжност с ръководни функции и има за цел да ръководи, планира, организира, координира и контролира цялостната дейност на дирекцията относно даване на правни становища по прилагането на законовите и подзаконовите нормативни актове; предложенията за промени в нормативни актове, засягащи дейността на министерството, които произтичат от изменения или от отменяне на закони или подзаконови нормативни актове; даване на становища относно законосъобразността на проекти на нормативни актове и решения на Министерския съвет, представени за съгласуване в министерството от други ведомства, и по внесените за разглеждане от Министерския съвет проекти на актове; даване на становища по законосъобразността на проектите на административни актове на министъра; осъществяване на процесуалното представителство и правната защита на министъра и на министерството пред всички съдебни инстанции и др.

1.1. Размер на основната заплата за длъжността: При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 1077 до 3100 лв. (за първа степен).

2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

2.1. Образование – висше;

2.2. Образователно-квалификационна степен – „магистър“;

2.3. Област на висше образование: „Социални, стопански и правни науки“;

2.4. Професионално направление: „Право“, придобита юридическа правоспособност;

2.5. Минимален професионален опит за заемане на длъжността - 6 години или придобит V старши ранг.

3. Допълнителни изисквания: Компютърна грамотност.

4. Конкурсът се провежда чрез защита на концепция за стратегическо управление и интервю. Тема на концепцията: „Визия за развитие на дирекция „Правнонормативна дейност и публични предприятия“ в администрацията на Министерството на културата“.

5. Необходими документи за участие в конкурса: 

5.1. Заявление по образец /Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл/;

5.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

5.4. Копия от официални документи за доказване на трудов стаж и/или служебен стаж, и/или осигурителен стаж (трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, обр. УП-3), и/или официални документи за извършване на дейност в чужбина, издадени от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие с националното право на съответната държава;

5.5. Документите, издадени в чужбина, се представят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване от съответните оправомощени органи в Република България.

6. Място и срок за подаване на документите: Документи за участие в конкурса се подават в Министерство на културата, бул. „Ал. Стамболийски“ № 17, всеки работен ден от 9.30 ч. до 17.00 ч., лично от кандидата или чрез пълномощник с попълнено  пълномощно, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса или по електронен път на имейл: konkursi@mc.government.bg, в срок – 10 дни от публикуване на обявлението /до 17.00 ч. на 10.03.2025 г./.

В случай на подаване на документите по електронен път заявлението по т. 5.1. и декларацията по т. 5.2. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

7. При подаване на документите на кандидатите се предоставя копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документи по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика ще се изпращат на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.

8. Списъците за допуснатите и недопуснатите кандидати и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на Интернет сайта на министерството.



Принтирай Изпрати на e-mail
обратно

Културен календар
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28    
цялата програма »
Конкурси/Обяви
(19.05 - 31.10.2025)
РЕЗУЛТАТИ ОТ ПРОВЕДЕН КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ“ В ОТДЕЛ „БЮДЖЕТ“, ДИРЕКЦИЯ „БЮДЖЕТ И ФИНАНСОВО-СЧЕТОВОДНИ ДЕЙНОСТИ“, МИНИСТЕРСТВО НА КУЛТУРАТА »

(13 - 31.05.2025)
Представяне на книгата „Морската градина“ на мексиканската писателка Софи Бехарано де Голдберг в София на 15 май »

виж всички »
Зала "Средец"
(14.05 - 04.06.2025)
Галерия "Средец" представя "Острови" - изложба по повод 85 години от рождението на художника Стефан Марков »



виж всички »
 
© Министерство на културата на Република България, 2006 | Посещения: 200456621 Изработка : MediaPointDS