(06 - 19.11 2024)
МИНИСТЕРСТВО НА КУЛТУРАТА
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за заемане на длъжността
„Директор на дирекция“
в дирекция „Бюджет и финансово-счетоводни дейности“
1. Кратко описание на длъжността: Длъжността „директор“ е длъжност с ръководни функции и има за цел да ръководи, планира, организира, контролира и координира цялостната дейност на дирекцията за съставянето на бюджета на Министерството на културата в програмен формат и по икономически показатели, счетоводната отчетност и осчетоводяването на приходите и разходите на администрацията на министерството. Участие и/или координиране и контролиране на участието на експерти от дирекцията при разработването на стратегии, програми и механизми за финансиране, проекти на нормативни актове и финансови обосновки към тях, организиране и координиране на изготвянето на периодичните и годишните отчети за касовото изпълнение на бюджета, на сметките за средства от Европейския съюз, на сметките за чужди средства, консолидирани финансови отчети и периодични и годишни отчети в програмен формат и др.
1.1. Размер на основната заплата за длъжността: При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите, в държавната администрация в границите от 1000 до 3100 лв. (за първа степен).
2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
2.1. Образование – висше;
2.2. Образователно-квалификационна степен – „магистър“;
2.3. Област на висше образование: „Социални, стопански и правни науки“;
2.4. Професионално направление: „Икономика“;
2.5. Минимален професионален опит за заемане на длъжността - 6 години или придобит ранг V старши.
3. Допълнителни изисквания: Компютърна грамотност.
4. Конкурсът се провежда чрез защита на концепция за стратегическо управление и интервю. Тема на концепцията: „Визия за развитие на дирекция „Бюджет и финансово-счетоводни дейности“ в администрацията на Министерството на културата“.
5. Необходими документи за участие в конкурса:
5.1. Заявление по образец;
5.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, която се изисква за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
5.4. Копия от официални документи за доказване на трудов стаж и/или служебен стаж, и/или осигурителен стаж (трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, обр. УП-3), и/или официални документи за извършване на дейност в чужбина, издадени от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие с националното право на съответната държава;
5.5. Документите, издадени в чужбина, се представят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване от съответните оправомощени органи в Република България.
6. Място и срок за подаване на документите: Документи за участие в конкурса се подават в Министерство на културата, бул. „Ал. Стамболийски“ № 17, всеки работен ден от 9.30 ч. до 17.00 ч., лично от кандидата или чрез пълномощник с попълнено пълномощно, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса или по електронен път на имейл: konkursi@mc.government.bg, в срок – 10 дни от публикуване на обявлението /до 17:00 ч. на 18.11.2024 г./.
В случай на подаване на документите по електронен път заявлението по т. 5.1. и декларацията по т. 5.2. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
7. При подаване на документите на кандидатите се предоставя копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документи по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика ще се изпращат на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.
8. Списъците за допуснатите и недопуснатите кандидати и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на Интернет сайта на министерството.
|