|
|
|
КОНКУРС ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ“ В ДИРЕКЦИЯ „СЦЕНИЧНИ ИЗКУСТВА И ХУДОЖЕСТВЕНО ОБРАЗОВАНИЕ“ |
|
|
|
|
|
обратно
|
|
|
(12 - 25.09 2024)
МИНИСТЕРСТВОТО НА КУЛТУРАТА
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители
ОБЯВЯВА КОНКУРС
ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ“ В ДИРЕКЦИЯ „СЦЕНИЧНИ ИЗКУСТВА И ХУДОЖЕСТВЕНО ОБРАЗОВАНИЕ“
1. Кратко описание на длъжността: Извършване на дейности по подпомагане на политиката на Министерството на културата в областта на образованието и училищата по изкуствата и културата. Самостоятелно или съвместно с други специалисти извършване на проучвания и анализи, разработване и предлагане на становища, свързани с проблемите и тенденциите в развитието на образованието в училищата по изкуствата и работата с даровити деца. Осъществяване на координация, методическа и експертно-консултативна помощ и съдействие на училищата по изкуствата и културата и др. 1.1. Размер на основната заплата за длъжността: При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 933 до 2100 лв. (за първа степен). 2. Минимални изисквания за заемане на длъжността: 2.1. Образование – висше; 2.2. Образователно-квалификационна степен – „бакалавър“; 2.3. Професионална област: „Хуманитарни науки“, „Социални, стопански и правни науки“, „Педагогически науки“; 2.4. Професионално направление: „Филология“, „Право“, „Икономика“, „Теория и управление на образованието“; 2.5. Минимален професионален опит за заемане на длъжността - 3 години или придобит ранг III младши. 3. Допълнителни изисквания: компютърна грамотност. Владеенето на чужд език е предимство. 4. Конкурсът се провежда чрез решаване на тест и интервю. 5. Необходими документи за участие в конкурса: 5.1. Заявление по образец (приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл); 5.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност; 5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага; 5.4. Копия от официални документи за доказване на трудов стаж и/или служебен стаж, и/или осигурителен стаж (трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, обр. УП-3), и/или официални документи за извършване на дейност в чужбина, издадени от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие с националното право на съответната държава; 5.5. Документите издадени в чужбина се представят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване от съответните оправомощени органи в Република България. 6. Място и срок за подаване на документите: Документи за участие в конкурса се подават в Министерство на културата, бул. „Ал. Стамболийски“ № 17, всеки работен ден от 9.30 ч. до 17.00 ч., лично от кандидата или чрез пълномощник с попълнено пълномощно, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса, или по електронен път на имейл: konkursi@mc.government.bg, в срок – 10 дни от публикуване на обявлението /до 24.09.2024 г. включително/; В случай на подаване на документите по електронен път заявлението по т. 5.1. и декларацията по т. 5.2. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. 7. При подаване на документите на кандидатите се предоставя копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност. 8. Списъците за допуснатите и недопуснатите кандидати и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на интернет сайта на министерството.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
обратно
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
цялата програма »
|
|
|
(03.10 - 05.11.2024)
Министерство на културата обявява конкурсна сесия за предоставяне на финансова подкрепа по Програма „Читалища“ за дейности на читалищата, утвърдена със заповед № РД09-1087/25.09.2024 г. на министъра на културата »
(01 - 11.10.2024)
СПИСЪК НА КАНДИДАТИТЕ ЗА УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ“ В ДИРЕКЦИЯ „СЦЕНИЧНИ ИЗКУСТВА И ХУДОЖЕСТВЕНО ОБРАЗОВАНИЕ“, МИНИСТЕРСТВО НА КУЛТУРАТА »
|
виж всички »
|
|
|
(26.09 - 11.10.2024)
Галерия „Средец“ на Министерството на културата представя проекта на Юлиян Табаков, озаглавен „Виждам те“ »
|
виж всички »
|
|