BG / EN | Начало | Карта на сайта | RSS Сряда, 13.11.2024
 
       






























































































Министерството на културата обявява конкурс за заемане на длъжността „Главен експерт“ в дирекция „Административно обслужване и човешки ресурси“

обратно

(29.04 - 10.05 2024)

МИНИСТЕРСТВОТО НА КУЛТУРАТА

 

            На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за заемане на длъжността

„Главен експерт“

 

в дирекция „Административно обслужване и човешки ресурси“

 

1. Кратко описание на длъжността: Подпомага дейността при реализирането политиката на министерството в областта на административното обслужване и човешките ресурси. Подпомага правилното прилагане на нормативните актове в областта на административното обслужване и човешките ресурси. Предлага инициативи и мерки за повишаване на ефективността на администрацията и административните процедури на Министерството на културата. Предлага инициативи и мерки за намаляване на административната тежест и подобряване на процесите при предоставяне на административни услуги. Следи за промените в законодателството, свързано с административното обслужване, административните услуги, човешките ресурси и електронното управление. Изготвя проекти на вътрешноведомствени актове и други документи, свързани с функционалната компетентност на дирекцията. Изготвя становища по въпроси, жалби и искови молби свързани с дейността на дирекцията и др.

1.1. Размер на основната заплата за длъжността: При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 933 до 2100 лв. (за първа степен).

2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

2.1. Образование – висше;

2.2. Образователно-квалификационна степен – „бакалавър”;

2.3. Област на висше образование: „Социални, стопански и правни науки”;

2.4. Минимален професионален опит за заемане на длъжността - 3 години или придобит ранг III младши.

3. Допълнителни изисквания: Компютърна грамотност – работа с Word, Excel.

4. Конкурсът да се проведе чрез решаване на тест и интервю.

5. Необходими документи за участие в конкурса: 

5.1. Заявление по образец (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл);

5.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

5.4. Копия от официални документи за доказване на трудов стаж и/или служебен стаж, и/или осигурителен стаж (трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, обр. УП-3), и/или официални документи за извършване на дейност в чужбина, издадени от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие с националното право на съответната държава;

5.5. Документите, издадени в чужбина се представят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване от съответните оправомощени органи в Република България.

6. Място и срок за подаване на документите: Документи за участие в конкурса се подават в Министерство на културата, бул. „Ал. Стамболийски“ № 17, всеки работен ден от 9.30 ч. до 17.00 ч., лично от кандидата или чрез пълномощник с попълнено  пълномощно, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса или по електронен път на имейл: konkursi@mc.government.bg, в срок – 10 дни от публикуване на обявлението /до 17:00 на 09.05.2024 г. /. В случай на подаване на документите по електронен път заявлението по т. 5.1. и декларацията по т. 5.2. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

7. При подаване на документите на кандидатите се предоставя копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документи по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика ще се изпращат на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща. 

8. Списъците за допуснатите и недопуснатите кандидати и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на Интернет сайта на министерството.

 

 

 



Принтирай Изпрати на e-mail
обратно

Културен календар
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
цялата програма »
Конкурси/Обяви
(12.2024 - 31.03.2025)
РЕЗУЛТАТ ОТ ПРОВЕДЕНИЯ КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ” В ДИРЕКЦИЯ „УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА“ »

(12 - 23.11.2024)
Министерството на културата обявява конкурс за заемане на длъжността „Началник на отдел“ в отдел „Бюджет“, дирекция „Бюджет и финансово-счетоводни дейности“ »

виж всички »
Зала "Средец"
виж всички »
 
© Министерство на културата на Република България, 2006 | Посещения: 189771568 Изработка : MediaPointDS