(15.2022 - 17.01 2023)
МИНИСТЕРСТВО НА КУЛТУРАТА
На основание чл. 90, ал. 1 и ал. 2 и чл. 91 от Кодекса на труда, чл. 5, ал. 3 и ал. 4 от Закона за закрила и развитие на културата и чл. 3, ал. 1 и чл. 10, ал. 1 от Наредба № Н-4 от 14.06.2007 година за провеждане на конкурсите за директори на държавните културни институти,
ОБЯВЯВА КОНКУРС
ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА „ДИРЕКТОР”
НА ПЛЕВЕНСКА ФИЛХАРМОНИЯ
1. Кандидатите да отговарят на следните изисквания:
1.1. Образование – висше;
1.2. Образователно-квалификационна степен: „Магистър”;
1.3. Област на висше образование: „Изкуства” според Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, приет с ПМС № 125/2002 г.;
1.4. Професионално направление: „Музикално и танцово изкуство”;
1.5. Специалности: от посоченото направление или арт мениджмънт, мениджмънт в сценичните изкуства, мениджмънт на музикалните индустрии, културология;
1.6. Професионален опит в областта на културата – минимум 1 година.
2. Да притежават следните умения и компетентности:
2.1. Управленска компетентност, която да включва способност за формиране на цели, пътища за тяхното постигане и очаквани резултати;
2.2. Организационна компетентност и способност за планиране и организиране на дейността на Плевенска филхармония;
2.3. Да познават и прилагат българското законодателство в областта на културата;
2.4. Да познават структурата и функциите на Министерство на културата и неговите подразделения;
2.5. Да имат комуникативна компетентност и умение за работа в екип, както и способност за вземане на самостоятелни решения;
2.6. Способност да предлагат иновативни решения в рамките на съществуващите указания и процедури;
2.7. Владеенето на западен език е предимство;
2.8. Компютърна грамотност.
3. Конкурсът се провежда чрез разглеждане на представените документи и концепция за развитието на Плевенска филхармония и събеседване.
4. В срок от един месец от публикуването на обявата (16.01.2023 г. вкл.), кандидатите да представят в Министерство на културата, бул. ”Ал. Стамболийски” № 17, всеки работен ден от 09.00 до 17.00 часа следните документи:
4.1. Молба за участие в конкурса и автобиография;
4.2. Документ за самоличност /за сверка/;
4.3.Документ за придобито образование, специалност, квалификация, които се изискват за длъжността – копие;
4.4. Документи, удостоверяващи трудовия стаж и професионален опит на кандидата – някои от следните документи - трудова книжка и/или осигурителна книжка и/или образец УП 3 - копие;
4.5. Документ за медицински преглед при първоначално постъпване на работа, както и когато трудовата дейност е прекратявана за повече от 3 календарни месеца.
4.6. Документите, издадени в чужбина, се представят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване от съответните оправомощени органи в Република България.
5. Към документите по т. 4 се представя концепция за развитието на Плевенска филхармония за срок от четири години, която се представя в седем екземпляра, подписани от кандидата, в затворен непрозрачен плик, в обем не повече от пет страници, която да съдържа:
а) стратегия за творческо развитие на държавния културен институт с подробен репертоарен план за първата година;
б) съответствие на концепцията с конкретната среда, в която работи културният институт:
ба) демографски и културни особености в съответствие с утвърдения профил на института;
бб) политика на оптимална заетост на творческите кадри и наличен потенциал;
бв) творчески потенциал;
в) финансово управление на института и възможности за набиране на допълнителни финансови средства;
г) възможности за увеличаване аудиторията на института;
д) поддържане и подобряване на материалната база.
5. При подаването на документите на кандидатите се предоставя копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.
6. Срок за заемане на длъжността – четири години.
|