(10 - 22.11 2022)
МИНИСТЕРСТВО НА КУЛТУРАТА
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за заемане на длъжността
„Главен експерт”
в отдел „Счетоводство“ в дирекция „Бюджет и финансово-счетоводни дейности“
1. Кратко описание на длъжността: Изготвя анализи и становища във връзка с компетентностите по финансово-счетоводните дейности на Министерството на културата. Изпълнява определени функции, свързани със счетоводната дейност на министерството в съответствие със Закона за счетоводството, действащата нормативна уредба в бюджетната сфера и разработения индивидуален модел на счетоводната политика.
1.1. Размер на основната заплата за длъжността: При назначаване основната месечна
заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на
служителите в държавната администрация в границите от 770 до 2100 лв. (за първа
степен).
2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
2.1. Образование – висше;
2.2. Образователно-квалификационна степен – „бакалавър”;
2.3. Област на висше образование: „Социални, стопански и правни науки”;
2.4. Професионално направление: „Икономика“;
2.5. Специалност: „Финанси“, „Счетоводство и контрол“;
2.6. Минимален професионален опит за заемане на длъжността: 3 години или придобит ранг IІІ младши.
3. Допълнителни изисквания: компютърни умения.
4. Конкурсът се провежда чрез решаване на тест и интервю.
5. Необходими документи за участие в конкурса:
5.1. Заявление по образец /чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС/;
5.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
5.4. Копия на документи, удостоверяващи професионалния опит: /някои от следните документи - трудова книжка, служебна книжка, обр.УП-3/;
5.5. Документите издадени в чужбина се представят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване от съответните оправомощени органи в Република България.
6. Място и срок за подаване на документите: Документи за участие в конкурса се подават в Министерство на културата, бул. “Ал. Стамболийски” № 17, всеки работен ден от 9.00 ч. до 17.00 ч., лично от кандидата или чрез пълномощник с попълнено пълномощно, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса или по електронен път на имейл: konkursi@mc.government.bg, в срок – 10 дни от публикуване на обявлението – до 21.11.2022 г. включително.
В случай на подаване на документите по електронен път заявлението по чл. 17, ал. 2 и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
7. При подаване на документите на кандидатите се предоставя копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документи по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика ще се изпращат на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.
8. Списъците за допуснатите и недопуснатите кандидати и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на Интернет сайта на министерството.
|