(23.09 - 04.10 2022)
МИНИСТЕРСТВОТО НА КУЛТУРАТА
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за заемане на длъжността
“Главен експерт”
в дирекция „Сценични изкуства и художествено образование“
1. Кратко описание на длъжността: Подпомага директора на дирекцията при провеждането на политиката на Министерство на културата, в областта на театралното изкуство.
1.1. Размер на основната заплата за длъжността: При назначаване основната месечна
заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на
служителите в държавната администрация в границите от 770 до 2100 лв. (за първа
степен).
2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
2.1. Образование – висше;
2.2. Образователно-квалификационна степен – „бакалавър”;
2.3. Област на висше образование: „Изкуства”, „Хуманитарни науки“, Обществени комуникации и информационни науки“, Социални, правни и стопански науки“;
2.4. Професионално направление: „Театрално и филмово изкуство“; всички направления от посочените области на висше образование;
2.5. Предпочитана специалност: „Театрознание“, „Театрален мениджмънт“, „Артмениджмънт“, „Публична администрация“;
2.6. Минимален професионален опит за заемане на длъжността - 3 години или придобит ранг ІII младши.
3. Допълнителни изисквания – компютърна грамотност; специализации по артмениджмънт; владеене на чужд език е предимство.
4. Конкурсът се провежда чрез решаване на тест и интервю.
5. Необходими документи за участие в конкурса:
5.1. Заявление по образец;
5.2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
5.4. Копия на документи, удостоверяващи професионалния опит: трудова книжка и/или служебна книжка и/или обр.УП-3;
5.5. Документите издадени в чужбина се представят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване от съответните оправомощени органи в Република България.
6. Място и срок за подаване на документите: Документи за участие в конкурса се подават в Министерство на културата, бул. “Ал. Стамболийски” № 17, всеки работен ден от 9.30 ч. до 17.00 ч., лично от кандидата или чрез пълномощник с попълнено пълномощно, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса, или по електронен път на имейл: konkursi@mc.government.bg, в срок – 10 дни от публикуване на обявлението до 03.10.2022 г. включително;
В случай на подаване на документите по електронен път заявлението по т. 5.1. и декларацията по т. 5.2. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
7. При подаване на документите на кандидатите се предоставя копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.
8. Списъците за допуснатите и недопуснатите кандидати и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на интернет сайта на министерството.
|